Ahad, 22 November 2009

my very own lampshade..


Assalamualaikum,
kali ni knor nak berkongsi kegembiraan knor dengan semua. Pertamanya,Alhamdullillah knor baru saja selesai ber'konvo' di PWTC baru2 ni.Syukur dapat akhirnya menyarung 'mortar board' tu atas kepala.
Dalam pada sibuk2 tu, adik kesayangan knor sempat jugak bawa knor gi kedai hiasan Romantika di Selayang Mall. Terima kasih adikku yang amat memahami jiwa kakaknya ni...
Banyaknya barang2 English kat sana..ikut kan hati nak amik belako..tapi sabar..Sempat gi sana 1 jam je..Memang tak puas rasanya..esoknya berangkat balik..Apapun,Akhirnya dapat juga lampshade yang jadi dekorasi impian sekian lama..Alhamdullillah...

1 ulasan:

Ana berkata...

¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
........|___|...TE DESEO
........|000|...FELIZ NAVIDAD
........|000|...LLENA DE LUZ Y AMOR
........|000|...Y PROSPERIDAD
........|000|... FELIZ AÑO NUEVO 2010
.........\00/.... Q ESTE AÑO SEA CARGADO
..........\0/..... DE BUENAS VIBRACIONES Y BUENOS DESEOS
...........||...... PARA TODOS, SON LOS SINCEROS DESEOS
...........||...... DE ANA
...........||......
.........._||_....FELI... FIESTAS!!!
♥¸.•*¨)¸.•*¨)
(¸.•´♥♥.¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)★¡¡¡Feliz Navidad!!!